8/4/11

Οι 10 σπουδαιότεροι μαθηματικοί όλων των εποχών Μέρος Β'




Οι δέκα μεγαλύτερες μαθηματικές ιδιοφυΐες των οποίων οι ανακαλύψεις άλλαξαν τον κόσμο σύμφωνα με την guardian.co.uk.  


Γκέοργκ Καντόρ (1845-1918)

Από όλους του μεγάλους μαθηματικούς, ο Cantor είναι αυτός που πληρεί πιο τέλεια από όλους το χολιγουντιανό στερεότυπο, πως μαθηματικές ιδιοφυΐες και ψυχικές ασθένειες είναι έννοιες αλληλένδετες. Το λαμπρότερο επίτευγμα του Γερμανού, γεννημένου στην Αγ. Πετρούπολη, ήταν η ανάπτυξη ενός τελείως καινούριου τρόπου απεικόνισης και αναφοράς στο μαθηματικό άπειρο. Η νέα αυτή οδός τον οδήγησε στο να καταλάβει πως ορισμένα άπειρα ήταν μεγαλύτερα από κάποια άλλα. Το αποτέλεσμα αυτό ήταν καταπληκτικό. Δυστυχώς υπέστη ψυχικές διαταραχές και βρισκόταν συχνά στο νοσοκομείο. O Cantor ασχολήθηκε ακόμα με τη θρησκεία, τη φιλοσοφία και άλλα. Είχε επίσης βαλθεί να αποδείξει πως τα έργα του Shakespeare ήταν στην πραγματικότητα του Francis Bacon.

Πολ Έρντος (1913-1996)
 
Έζησε μια νομαδική ζωή, χωρίς πολλές πολυτέλειες. Τα προσωπικά του αντικείμενα χωρούσαν σε μια βαλίτσα με την οποία ταξίδευε συνεχώς από Πανεπιστήμιο σε Πανεπιστήμιο, και από δωμάτια συναδέλφων του σε δωμάτια φθηνών ξενοδοχείων. Σπάνια δημοσίευε τα έργα του μόνος του. O Oύγγρος μαθηματικός  προτιμούσε να συνεργάζεται με συναδέλφους του- συνολικά 1.500 έργα με 511 συναδέλφους, καθιστώντας τον τον δεύτερο πιο παραγωγικό μαθηματικό μετά τον Euler. Ένας συνεργάτης του  είπε κάποτε, «είναι ένας μαθηματικός-μηχανή που μετατρέπει τον καφέ σε θεωρήματα» και ο Erdos έπινε απίστευτες ποσότητες.


Τζον Χόρτον Κόνβει (1937-σήμερα)

Ο μαθηματικός από το Λίβερπουλ είναι γνωστός για τα υψηλού επιπέδου μαθηματικά που έχουν προέλθει από τις αναλύσεις του για  παιχνίδια και παζλ. Το 1970, ήρθε με τους κανόνες για το Παιχνίδι της Ζωής, ένα παιχνίδι στο οποίο μπορείτε να δείτε πώς τα πρότυπα κύτταρα εξελίσσονται σε ένα πλέγμα, παιχνίδι που λάτρεψαν οι πρώτοι επιστήμονες που ασχολήθηκαν με πληροφορική. Έχει κάνει σημαντικές συνεισφορές σε πολλούς κλάδους των μαθηματικών, όπως θεωρία ομάδων, θεωρίας αριθμών και της γεωμετρίας.


Γκριγκόρι Πέρελμαν (1966-σήμερα)

Ο Ρώσος μαθηματικός που κέρδισε το βραβείο του ενός εκατομμυρίου δολαρίων λύνοντας την Υπόθεση του Πουανκαρέ.. και αρνήθηκε τα χρήματα! «Aν η απόδειξη είναι σωστή, τότε οποιαδήποτε περαιτέρω αναγνώριση είναι περιττή». Η εικασία του Poincaré για πρώτη φορά αναφέρθηκε το 1904 από τον Henri Poincaré και αφορά τη συμπεριφορά των σχημάτων σε τρεις διαστάσεις. O Perelman είναι σήμερα άνεργος και ζει μια λιτή ζωή με τη μητέρα του στην Αγία Πετρούπολη . Ενώ έχει δηλώση πως διαφωνεί με τον τρόπο λειτουργίας της επίσημης μαθηματικής κοινότητας και αρνήθηκε το Fields Medal to 2006..


Τέρι Τάο (1975-σήμερα)

Αυστραλός κινεζικής καταγωγής που ζει στις ΗΠΑ και κέρδισε και αυτός το Fields Medal. Μαζί με τον Ben Green, απέδειξε ένα καταπληκτικό συμπέρασμα για τους πρώτους αριθμούς- μπορούν να βρεθούν ακολουθίες πρώτων αριθμών οποιουδήποτε μήκους, στις οποίες κάθε αριθμός στην ακολουθία να έχει μια σταθερή απόσταση με τον επόμενο. Για παράδειγμα, η ακολουθία 3, 7, 11, έχει τρεις πρώτους αριθμούς με απόσταση ίση με 4. Η ακολουθία 11, 17, 23, 29 έχει τέσσερις πρώτους αριθμούς σε απόσταση ίση με 6. Ενώ υπάρχουν ακολουθίες όπως αυτές για κάθε απόσταση, κανείς δεν έχει βρει μία για περισσότερο από 25 πρώτους, δεδομένου ότι οι αριθμοί αυτοί έχουν πλέον περισσότερο από 18 ψηφία.

Οι 10 σπουδαιότεροι μαθηματικοί όλων των εποχών Μέρος Α'

4 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια σε όλους τους μεγάλους Μαθηματικούς. Ένα πρόβλημα όμως δεν μπόρεσαν να λύσουν τα εκατομμύρια των Μαθηματικών εδώ και 2500 χρόνια . Την Τριχοτόμηση της οποιασδήποτε γωνίας. Έσπασαν το κεφάλι τους και δεν μπόρεσαν να ανακαλύψουν τις ΥΠΕΡΒΟΛΕΣ μου , με τις οποίες τριχοτομώ την οποιαδήποτε γωνία . Συγχαρητήρια και πάλι σε όλους τους μεγάλους μαθηματικούς, οι οποίοι έβαλαν το λιθαράκι τους για να κτιστεί ο πολιτισμός μας./΄

    Χαλάτσης Γεώργιος --Μαθηματικός της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

    Στις 7 Νοεμβρίου 2014, ελάτε στη Βέροια στο Συνέδριο της Ε.Μ.Ε. για να δείτε όλες ή σχεδόν όλες τις ανακαλύψεις μου από το βιβλίο μου με τον τίτλο << Το Θεώρημα Των Μεγάλων Αριθμών ---Τριχοτόμηση Γωνιών>>

    το email μου είναι : halatsisg@yahoo.com

    Εδώ και 7 χρόνια έχουν στο emeil τους τις ανακαλύψεις μου , όλοι οι Μαθηματικοί των 5 Μαθηματικών Τμημάτων , το Π.Ι. , η Ε.Μ.Ε. και πολλοί άλλοι και σφυρίζουν κλέφτικα.

    Η Κυπριακή Ε.Μ.Ε. με κάλεσε τον Μάρτιο του 2013 στο Συνέδριό τους που έγινε λίγο έξω από την Λεμεσό , ενώ η δική μας Ε.Μ.Ε. μου λέει εδώ και 7 χρόνια ότι έχουν άλλοι θεματολογία . Αίσχος. Την Ελλάδα μας εμποδίζουν και όχι εμένα.. Οπότε, μετά από 100 χρόνια θα μπορέσουν να γράψουν τις ανακαλύψεις μου στα βιβλία και μέχρι τότε θα διδάσκουν τις ανακαλύψεις μου , στα παιδιά τους , στα εγγόνια τους και πάει λέγοντας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος2/12/14 00:35

      kai gw agapite sinadelfe giorgo elisa tin eikasia tou goldbach kai oi illuminati mou thn eklepsan

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος4/6/16 10:47

      Ξέρεις πόσοι έχουν τετραγωνίσεις τον κύκλο;
      ΑΛΛΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΟΝΑ ΚΑΙ ΔΙΑΒΗΤΗ!
      Πόσοι έχουν τριχοτομήσει την γωνία;
      ΑΛΛΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΟΝΑ ΚΑΙ ΔΙΑΒΗΤΗ!
      Οι υπερβολές δεν είναι κατασκευάσιμε με κανόνα και διαβήτη!! ΕΝΑ ΣΗΜΕΙΟ ΤΟΥΣ ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ! ΟΧΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΕΣ!!!!
      Κάθεσαι και ξεφτιλίζεσαι ότι έκανες ανακάλυψη;
      έκανες ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ! Ωραίο, χρήσιμο, αλλά ΔΕΝ έλυσες το πρόβλημα με τις ΑΝΑΓΚΑΙΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ!
      ΚΑΝΟΝΑ ΑΒΑΘΜΟΛΟΓΗΤΟ
      ΔΙΑΒΗΤΗ!

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος1/2/16 21:01

    Στα 10 βιβλία μου εκτός των άλλων ανακαλύψεων έχω 1000 τριχοτομήσεις με τη βοήθεια των δύο υπερβολών μου ,οπότε έχω και 1000 ισοσκελή τραπέζια εγγεγραμμένα στον κύκλο και τα οποία έχουν τη μικρή ή τη μεγάλη βάση ίση με τις μη παράλληλες πλευρές των . Ένα παράδειγμα.

    Δίνεται κύκλος με κέντρο Ο την αρχή των αξόνων ακτίνα ρ=125 και 4 σημεία του Ε=(-117,-44) , Ζ=(117,-44) , Μ=(-75,100) , Ν=(75,100) . Με χαρτί και μολύβι βρίσκω ΕΜ=ΜΝ=ΝΖ=150 και τότε σε ίσες χορδές έχω και ίσα τόξα . Στο τέλος με το GeoGebra βρίσκω και το μέτρο του τόξου.

    Κάθε δύο λεπτά έχω 2 νέες τριχοτομήσεις οπότε έχω και δύο νέα ισοσκελή τραπέζια όπως το παραπάνω .

    Στα βιβλία μου τις υπερβολές μου τις έχω σε ανεπτυγμένη μορφή και είναι δύσκολο να βρεθεί ο αρχικός τύπος .

    Παρουσιάζω τα ισοσκελή τραπέζια για να αντιληφθούν όλοι τους ότι έχω την τριχοτόμηση τυχαίων γωνιών . Μάλιστα σε ένα παράδειγμα εντελώς τυχαία τριχοτομώ με τις υπερβολές μου ένα τόξο το οποίο στο τέλος το
    GeoGebra βγάζει την αντίστοιχη εγγεγραμμένη του γωνία 133 μοίρες και τότε μέσα στο σχήμα βρίσκω την εφαπτομένη του ενός έκτου της
    γωνίας να είναι 0,407407407407407407....... ενώ η αριθμομηχανή βγάζει 0,40732768239374569032..... Οι τριγωνομετρικοί πίνακες εδώ και αιώνες δεν είναι αξιόπιστοι .

    ΑπάντησηΔιαγραφή